Tenzij anders vermeld, deelname aan E.L.V.I.S. toertochten en/ of evenementen uitsluitend voor leden of na aanmelding !

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Medemblik-rit

23 juli, 2023 @ 09:45 16:00

Een rit naar de Oldtimerdag in Medemblik. Georganiseerd door Fred en “Bromfiets Oldtimerclub Westfriesland”. Verzamelen bij Total pompstation, Langebalkweg, te Zuid-Scharwoude. Vertrek om 10.00 uur. Vanaf het startpunt rijden we naar Westerblokker en komen daar rond 11.00 uur aan. Daar vertrekken we onder leiding van ”Bromfiets Oldtimerclub Westfriesland” om 11.30 uur en zijn omstreeks 13.30 uur in Medemblik. Op verzoek van de Oldtimerdag organisatie zullen we onze brommers gedurende een uur showen. Daarna kan iedereen op eigen gelegenheid naar huis. De deelnemers kunnen in de kraam van de organisatie op de Nieuwstraat koffie of thee krijgen en ontvangen een consumptiebon.