Bromfietsshow 7 en 8 maart, in Oudorp.

Zaterdag 7 en zondag 8 maart 2020 stond voor de vereniging E.L.V.I.S. in het teken van de jaarlijkse bromfietsshow, deze werd gehouden in Zaal – Partycentrum Meereboer, in Oudorp (Alkmaar). De regionale dagbladen (Noord-Hollands Dagblad en Alkmaars Weekblad) hadden vooraf leuke artikelen geschreven, hierdoor mochten we zelfs lezers uit de regio Waterland en Kennemerland verwelkomen.

Alle bezoekers werden getrakteerd op een consumptiebon wat erg goed werd ontvangen, tussendoor werden meerdere keren hapjes voor de bezoekers uitgedeeld. Door de herkenning van de geshowde oldtimers kwamen er weer veel leuke verhalen van bezoekers ter sprake. Vanzelf kon niet elke bezoeker zijn “vroegere” brommer terugvinden. Door de grote opkomst van bezoekers waren het twee gezellige dagen voor zowel bezoekers, maar ook voor de organisatie van de E.L.V.I.S. vereniging.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws - actueel. Bookmark de permalink.