Kouwe Klauwe Tocht, 1 maart.

De eerste dag van maart stond voor de vereniging in het teken van de eerste rit van dit jaar, de Klauwe Tocht. Maart roerde echt zijn staart! Onderweg naar het verzamelpunt werden meerdere leden verrast door een korte, maar flinke hagelbui. De koffie zorgde bij aankomst bij het verzamelpunt voor een lekkere opwarming. Na het vertrek werden we geconfronteerd met enkele kleine regenbuitjes, maar ook een stevige tegenwind waar enkele brommers flinke moeite mee hadden. En koud was het ook! Een toertocht van zo’n 65 kilometer met halverwege een mooi punt voor een lunch en om even lekker door te warmen. Na het einde van het tweede deel van de tocht wachtte ons een heerlijke kop warme snert. Een geslaagde en mooie rit van de start van een nieuw seizoen!

Dit bericht is geplaatst in Nieuws - actueel. Bookmark de permalink.